Kwaliteit

Onze tandartsen werken met veel passie om u de best mogelijke zorg te bieden. Wij gebruiken alleen hoogwaardige materialen. Al onze tandartsen hebben vrije materiaalkeuze en volgen regelmatig bijscholingen. Al onze tandartsen zijn in Nederland of in Duitsland opgeleid en allemaal ingeschreven bij het Kwaliteitsregister Mondzorg. 

 

Vragen en of klachten

Ondanks de inzet van ons team kan het gebeuren dat u meer informatie nodig heeft over een bepaald onderwerp of dat u onverhoopt niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wat kunt u doen?

 

  1. Neem te allen tijde vrijblijvend contact met ons op voor al uw vragen. Onze balie assistente kan u veel informatie geven of u doorverwijzen naar uw behandelaar
     
  2. U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl https://www.allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of u kunt bellen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) tel. 0900 202 5012
     
  3. Bent u ontevreden ergens over? Blijf er dan niet mee zitten maar spreek ons erop aan. We proberen er altijd samen uit te komen. U kunt het best even vooraf contact leggen via de balie, zodat uw behandelaar tijd voor u kan maken.
     
  4. Is het contact tussen u en uw behandelaar niet voldoende? Dan wordt uw klacht bij ons management neergelegd om alsnog tot een gezamenlijke oplossing te komen.
     
  5. Is uw klacht daarna nog niet opgelost, dan kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de KNMT  https://www.knmt.nl/voor-patienten/help-ik-heb-een-klacht  dit is de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
     
  6. Komt u er ondanks alle inspanningen en de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg https://www.geschilleninstantiemondzorg.nl/. Hier wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
     

 

Het spijt ons bijzonder als het zo ver zou moeten komen, maar we willen u wel van harte uitnodigen zich uit te spreken, want alleen dan kunnen we ons blijven verbeteren in het verlenen van goede zorg en service.

 

Websiteinstellingen
Facebook
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg